De mannetjes zijn donderdag 4 weekjes uit, en ze doen het zo goed... Hebben wel last van de warmte, maar met koelelementen, een ventilator en een koude handdoek voor mams gaat het goed! Als het dan alsnog echt te warm is binnen mogen ze eventjes buiten afkoelen en daar krijg je errug leuke foto's van
Buiten flessen..
en even naar de camera kijken..
Pup blauw, let op (herkent) Tess ( waarom volgt nog )
Pup groen, als hij niet al Senta/Lebar zou heten was het ongetwijfeld een Kyan..................... *verliefd*
Hij heeft ook een heeeeeeel lekker kontje
Pup blauw
Lekkere dikzak
Pup groen heeft een onderonsje met zijn mams...
En de reden dat pup blauw fan is van Tess.. Tess probeerd aaaaaaaaaltijd bij de puppen te komen, en als het dan lukt is mevrouw zoooooo enthousiast!! kijk maar...
_________________ Groetjes Mirjam Aika, Bas, Indy, Yennah en Tess
wat een scheetjes en inderdaad groot en weg geloof dat ik als ik een nestje zou proberen ik het niet over mijn hart zou verkrijgen ze weg te doen maar je moet wel anders had je zo een pension ha ha ha gr bea en een poot van spike en bo
Ja weg... ook dat nog. Niet altijd even makkelijk zeker niet met maar 2 puppen die je alleeee aandacht van de wereld kan geven... Maar inderdaad, wat moet , dat moet..
_________________ Groetjes Mirjam Aika, Bas, Indy, Yennah en Tess
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen