Mariëlla schreef:
IK heb het gisteren nagevraagd en het heeft dus echt iets met onderdanig durven zijn te maken. Een onderdanigheids oefening zeg maar Gisteren deed ze het dus 2 x goed Over 2 weken heeft ze examen...ben benieuwd. Ze kunnen er trouwens niet op zakken. Af en blijf telt wel heel zwaar maar dat doet ze heel goed mijn draakje Ben stiekem toch wel al trots op haar als ik mijn "help" topic lees op dat andere forum Vanmiddag "kneep" mijn buurmeisje van 1 jaar haar aan de neus en ze gaf geen kik Dotje toch ??????????
Mariëlla, Het is veel geduld hebben met die "eigenwijze" donders maar je krijgt er heel veel voor terug dat niet in woorden te beschrijven is.
Maar wees gerust, er blijven van die momenten dat ze het wel ff laten afweten, blijven natuurlijk boefkes met een eigen willeke, gewoon consequent blijven, "stinkerd" wil ook nog wel eens met mijn voeten spelen of kijken hoe ver hij weer kan gaan maar vette pech voor Flemming of hij gaat gelijk aan de lijn of naar binnen, pech voor hem.
Combinatie Flemming Alma, dat kunnen boefkes worden, blijven we me dat grut zitten
Zo, dat zou een pittige combi worden ... maar wat je zegt Henk, hoe harder je met ze moet werken, hoe hechter de band ... inderdaad niet in woorden te beschrijven ...
Ik heb ook wat te stellen gehad met Tyssie maar als je ziet wat voor bikkel het nu is en hoe hecht onze band saampies, dan is het het allemaal meer dan waard geweest!
en ik nog steeds met Reza. .....hahahahah maar ja, ik moet er ook wel om lachen om die miep van mij ! Een echte Alfa-bitch !!!! Maar ja, dat ben ik ook dussssssssssssssssss dat wordt dan soms knokken hè...
_________________ groetjes van Jantina en een dikke knuffel van Reza en Zandor !!!
moest bij het lezen even aan een boef denken van me zus
die was zo makkelijk met borstelen die ging in elke stand staan of liggen die je wilde hij vond het heerlijk om geborsteld te worden
zo had ze voor het liggen zodat ze de buik en oksels goed kon borstelen het commando zandpad
voor de gene die niet weten wat daar mee bedoelt word: in utrecht is er het zandpad een pad langs woonbootjes met dames van lichtezede aangezien wij geboren en getogen utrechters zijn word de rug ligging al gauw aangeduid als zandpad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen