De site voor alle herplaats- en asielbouviers supporters

Bouviersupporters.nl  
Het is do 09 sep 2010, 10:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Informatie over chip
BerichtGeplaatst: za 17 apr 2010, 16:46 

Het asiel in Den Haag heeft verder helemaal niets, zij maakten ons erop attent dat het een rasboef was. Rudie is door de dierenambulance in de buitenopvang gedropt. Maar heb nog wel contact met Anita van het asiel, misschien dat zij meer weet. Inderdaad heb ik alleen aan de kennelnaam eerst genoeg.

Profiel Stuur privébericht  

BerichtGeplaatst: wo 21 apr 2010, 22:56 

Hoi Evert
als je het chipnummer hebt, kan je gewoon naar de Raad van Beheer op kynologisch gebied bellen, zij kunnen je dan vertellen wat zijn officiele naam is. je kan dan de fokker opzoeken en met hem bellen /mailen voor meer gegevens.
Sinds vanmiddag heb ik de duplicaat stamboom van onze Zygo in handen en zijn rashondenlogboek. ik heb aan het asiel toestemming gevraagd om een duplicaat stamboom aan te vragen bij de Raad van Beheer, reden: ik wil met Zygo examen doen en dan heb ik het rashondenlogboek nodig.
kosten (schrik niet): duplicaat stamboom: € 60,30, overschrijven op mijn naam: € 16.95(bij de NDG stond hij al op mijn naam), aanvraag rashondenlogboek: € 17,50

via Internet had ik al uitgezocht wie zijn ouders waren, dus ik had de stamboom verder niet nodig. de fokker van Zygo was heel verbaasd dat een hond van hem in het asiel zat, maar hij gaf geen informatie over de oorspronkelijke koper. dus we weten niets van het verleden van Zygo
groetjes
Elly

BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 08:31 

Hallo Evert

Ik ben nieuwsgierig of je nog naar de RvB gebeld hebt , of je iets te weten gekomen bent waar Rudi vandaan komt.

Grt Dorine

BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 21:42 

Hallo Dorine,

Ik heb nog geen contact gehad met de RvB. Reden is dat ik dan wel 3 weken vrij ben, maar het nog drukker heb dan anders.
Ben thuis bezig met programma's voor de computer te maken voor derden en tob een klein beetje met mijn gezondheid, dus van huisarts naar ziekenhuis en terug enzo. Nu heeft er weer een onverlaat de linkerdeur van mijn auto een andere vorm gegeven, zonder mijn toestemming en zonder te melden wie hij/zij is. Dus, gaat weer geld kosten, maar heb eenzelfde deur op de kop kunnen tikken in de zelfde kleur, dus weer wat te doen wat niet op de agenda stond.
Maar..... komende week ga ik er werk van maken, want daarna mag ik weer voor mijn sponsor wat gaan uitrusten voor de komende 10 weken en dan weer 3 weken vrij(hardwerken). Hoezo zwaar leven???

BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2010, 09:05 
Beheerder

ohoh Evert, tja klinkt wel bekend hoor
vrije dagen zijn altijd errrugg druk ;)

Hoop dat het niets ernstigs is met je gezondheid :!:

wat een hu**** dat ze gewoon ff in je auto rijden en dan doorrijden, fijne gasten

Het scheelt, zoals ik wel kan lezen, dat je vrij handig bent en het zelf kunt doen, da's wel heel prettig

BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2010, 10:27 
Beheerder

Je hebt soms van die periodes, dan lukt het ook gewoon allemaal ff niet he. En dan rijden ze ook nog je autodeur aan gort ... welja ...

Sterkte met alles!

BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010, 09:31 

Dat zijn dingen die belangrijker zijn.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]