and now something complete different! een vogel!!! jawel een catharina parkiet. een arm klein parkietje, wat groffer dan een grasparkiet, maar net zo groot. er is iets mis gegaan met het ringen van het vogeltje in het nest en nu heeft hij een lam pootje. voor de kweker is hij niet meer interessant en hij wilde hem afmaken. maar een vriend van de kweker wist dat ik dit zielig zou vinden en zei dat ik wel voor het vogeltje zou zorgen. tuurlijk doe ik dat! maar, ik heb alleen nog maar kleine tropische vogeltjes in de voliere en hij is dus erg eenzaam, hij zit een beetje depri in z'n eentje op een stokje. heeft iemand misschien zin om dit vogeltje tam te maken en als huisvogel te nemen? weet iemand een voliere met nog meer kromsnavels? zo niet, dan blijft hij lekker bij mij en zoek ik een vriendje voor hem. maar hij is nu een week uit het nest en kan nog goed tam gemaakt worden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen